Tröttsamt

Kommentarer
birgitta eriksson

Puss på dig Frida, alla som känner dig vet vilken fin mamma o även bonusmamma du är. Sen kan väl ingen komma o säga att man inte får älska dom barnen lite extra som man själv har fött. Det vore väl konstigt annars, men du kan väl ändå ha en kärlek till Markus barn oxså , men det är en annan slags kärlek. Fortsätt älska dina barn, du är bästa mamman o bonusmamman. Kram! Skit i folk!!

2013-09-13 » 08:28:05
Pojkarnas mamma

Varför ska folk ha åsikter om allt som dom inte har att göra med!?
JAG tycker inte om att lägga ut bilder på mina pojkar och jag älskar Frida som respekterar min åsikt. Jag har inget emot att hon lägger ut bilder på enbart sina barn. Jag VET att hon räknar in mina barn i familjen lika mycket för det!

2013-09-13 » 08:28:10
Lina

Va fin kommentar från pojkarnas mamma :)

2013-09-13 » 09:07:40 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
Anonym

Fint skrivet....pojkarnas mamma. Jag tycker att vad ni gör ska andra rent ut sagt skita i.! Så det så....

2013-09-13 » 11:23:35
Sara

Äh! Vad har andra med det att göra. Det är viktigt att föräldrarna till barnen är överrens om hur man ska göra, sen är det skit i samma vad andra tycker! Om de inte tycker samma sak, då kan de sluta läsa bloggen osv!
Kram

2013-09-15 » 21:03:52

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0