Svacka

Kommentarer
Jessica

Piggheten kommer när man kommer in i ketonfasen. Efter 4-5 dagar. Då börjar kroppen bränna som mest fett. Den infaller om du endast håller dig till shakes. Det är lättare att lyckas utan att äta. Drick mkt och unna dig en light läsk ibland. Kaffe och mineralvatten är oxå ok.
Jag är ned i itrim nu och förväntas gå ner 19 kg på 12 veckor.
Men den är då jobbet börjar. Att hitta en balans gör just mig och få lära mig hur jag ska äta för att behålla min vikt.
Efter 3 v får jag börja äta itrims måltider och bars.
Jag är inne på 4:e dagen ny och det går hur bra som helst!!

2013-03-28 » 10:09:27 BLOGG: http://agni.blogg.se
Missja

Fy att läsa om hur du mår nu. :'( Blir påmind om när jag hade min ätstörning. När man får för lite energi orkar man inte på samma sätt. Man blir inte sig själv. Hoppa av nutrilettkuren är mitt tips. Vissa kan göra det andra fung kar dt inte för. De har ju hållit på i 9 dagar räcker inte det? Det är jättebra jobbat med massa barn krävs det energi. Ät ren och proteinrik mat istället. Jag lovar du får äta massor samtidigt som du går ner i vikt.

Du kommer lyckas nå ditt mål innan bröllopet. Morsor kan!!

2013-03-28 » 13:51:10 BLOGG: http://missja.bloggplatsen.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0