Åh

Kommentarer
Nattskatan

Håller med dig om det där med maten. Fullständigt. Just nu har min 7-åring kommit på att det mesta är äckligt och talar gärna om det högt och tydligt. Jag blir galen!!

2013-01-09 » 01:37:02 BLOGG: http://missja.bloggplatsen.se
mammamelle

Håller helt med om maten, jag kräver att man smakar av maten å tycker man inte om någonting kan man ta mer av det andra istället men först vill jag att de smakar!! Har haft många diskussioner med Kewin här hemma om just att innan han smakat eller ska testa nå nytt, högt å tydligt gång på gång säger att det är äckligt, det irriterar mig nå enormt eftersom det resulterar i att William då åxå ska börja krångla=( nu har äntligen Kewin förstått att hålla det för sig själv vid matstunderna;-) jag är åxå stenhård på.att duger det inte är det deras val att gå från bordet hungriga;-)

2013-01-09 » 07:03:57 BLOGG: http://mammamelle.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0