Bägaren rann över, igen

Kommentarer
Anna Bergström

Ingen mamma orkar ALLT! Och du är inte sämre för att du är trött! Du är höggravid - och du SKA vara trött! Det hör till!!!
Du är en bra mamma och jag beundrar dig för att du faktiskt orkar! Jag har ETT barn och ibland orkar inte JAG! Så känn dig inte dum för det...
Kram

2012-09-15 » 14:36:06 BLOGG: http://Http://galleriskorpan.blogg.se
Fia

Hej, du kanske är deprimerad?

2012-09-15 » 15:02:37
Katta

Herregud, du är INTE fånig! Fattar inte hur du orkar alls. Att vara gravid är ingen dans på rosor alls och att vara gravid med små barn hemma är till och från asjobbigt! Beundrar dig att du orkar! Själv är jag gravid i v13 bara och har två rätt stora barn och orkar ingenting!

2012-09-16 » 13:02:00
Ingela

Ja visst är det helt fantastiskt att det förväntas att vi ska klara och orka allt, just för att vi är mammor? Av någon underlig anledning blir vi per automatik odödliga och icke mänskliga längre då.. Känner så väl igen det där! Men man får va ledsen, trött och allt det där, det gör liksom inget. För, är man inte det så kan man inte komma igen och vara gladare och piggare när det väl vänder! Jag känner lika som du, fast jag inte är gravid och inte har några direkta småbarn längre. Men istället lever jag med en kronisk ledsjukdom som gör mej så bräcklig, men fortfarande ska jag klara allt så galant - för jag är mamma. Visst är det intressant hur omgivningen kan slå en på käften ibland? ;-)

2012-09-16 » 22:38:19 BLOGG: http://inan.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0