Får man sova nu??

Kommentarer
Marie

Jag förstår inte riktigt den "modeflugan"..det är ju ungefär som att öppna julklapparna före jul..är superspännande när man väl ligger där på förlossningen o undrar vad det är...är ju lite del av "tjusningen"..o huvudsaken det är friiiskt :)

2011-01-12 » 19:02:34 BLOGG: http://magnifikamarie.blogg.se/
Elin

Jag skulle inte tatt reda på det. Tror nog att man på nått sätt kan bygga upp förväntningar som kanske inte är bra. Å det där med att det är praktiskt så man kan köpa rosa saker om det är en flicka å blåa om det är en pojke, det vet du nog vad jag tycker om!

2011-01-12 » 19:50:52 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Lina

Vi tog reda på könet för att vi var nyfikna-inget större eller mindre och inga andra baktankar.

Ludwig har inte nå mer rosa eller blåa kläder för att han är kille,utan han har bebiskläder för att han är en bebis.

Vi hade blivit exakt lika glada och betett oss likadant om vi väntat en flicka.

2011-01-12 » 19:56:43 BLOGG: http://piratdrottningen.blogg.se/
Anna

Vi har inte tagit reda på könet på ultraljudet,för att vi ville att det skulle vara en överraskning..Håller med Marie,det är ju det som är en liten del av tjusningen.Man går & funderar i 9 månader vem som kommer ut.Hur spännande det är på förlossningen när man ska kika om det är en kille eller tjej =)

Skulle jag få en till så skulle jag inte ta reda på det då heller.



2011-01-13 » 07:17:18 BLOGG: http://tildafreja.blogspot.com
Annica

Ja jag har ju inga egna barn men jag tycker det är roligare för en annan att inte veta vad ens syskon lr kompisar ska in å föda fram :) Man tar lixom död på spänningen, tex när man väntar på samtalet att nu har han/hon kommit å vi alla mår bra!

Vet man om va d blir så tänker iaf jag att, jaha snart kommer en liten kille lr tjej... inte lika spännande!

Kontentan av d hela är iaf att d e lika roligt att en bebis kommer till familjen vare sig d är en kille lr tjej :)

2011-01-13 » 09:56:34 BLOGG: http://www.metrobloggen.se/cindel
Jenny

Jag har både tagit reda på och inte med mina barn. Första gången ville jag inte veta, men andra var jag bara så nyfiken.

Tyckte inte man tog död på spänningen.

Spänningen är ju inte könet utan att äntligen se den lilla varelsen som vart i magen och kanske titta " vems näsa fick han/hon"

Sen visste jag ju då innan att det är ingen ide att ta fram de rosa overallerna osv utan att det var dag att köpa lite pojkkläder och ta fram de kläder jag hade efter Tindra som även en pojk passat i.



Det är PRECIS lika pirrigt på förlossningen att veta eller inte veta.

Det är ju inte könet som är det visentliga, utan barnet isig.

Inte sant?!



Puss på fina magen. Kram Jenny

2011-01-14 » 19:45:13 BLOGG: http://roseofmyheart.blogg.se/
Camilla

Frida! Det är nog inte bara en bebis jag tror att det är fler! Du vet ju att farmor fick trillingar..... och jag tycker INTE att du ska ta reda på vad det är! PUSS Hehehe

2011-01-15 » 07:39:00

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0