Nu håller vi oss hemma, myser och kramar i...

Kommentarer
Elin

Det är inte ditt fel! Det är en bra förändring både för dig och barnen, kanske mycket att ta in, men en bra förändring!

2011-12-05 » 21:34:12 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Johanna

Det är inte ditt fel!! En stor omställning kan ju göra vem som helt vimmelkantig. När Edith kom började Aaron säga saker som " jag vill inte leva, ni älskar mig inte, varför ska jag leva.." jätte jobbigt. Fick samma svar som dig. Ett nytt syskon är en stor sak..jag kramar om dig fina Fruda! Du är en jätte bra mamma!!

2011-12-06 » 14:07:32
Ingela

Usch vad ledsamt och plågande för henne med den där värken. Och för dej som förälder förstås! Klart det inte är ditt fel, men jag förstår din tankegång.. I slutändan är du ändå hennes mamma och det tror jag hon tar till vara på istället för att tänka att det är ditt fel. Tror du inte?



Hoppas det blir bättre omgående i alla fall så ni får ro i familjen.

2011-12-06 » 14:26:50 BLOGG: http://inan.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0