Jag kan inte

Kommentarer
Malin

Tycker det är skönt att läsa om ditt gnäll Frida. För jag känner detsamma, jag har allt men ändå så undrar jag VARJE dag om det verkligen ska vara sähär LIVET UT. Man går och väntar på att nåt ska hända fast man vet inte vad. Så fortsätt gnäll:) Ses hemma vid jul hoppas jag, vill veta vem denna M är.) Kram Malin

2009-11-18 » 11:20:12
mamma

De är ju så här va....man sover,äter,jobbar,sköter barn,städar m.m. så visst undrar man om detta är meningen med livet och det är det nog!!!!!! Så lilla gumman misströsta inte,livet har sina små och stora ljusglimtat och när dom väl kömmer så får man suga på denna karamell väldigt länge. Men du är väl inte alltid gnällig.......du har ju dina ljusa sisdor också.....hahahaha.

2009-11-18 » 15:46:45

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0