Hon är tillbaka...

Kommentarer
Anonym

vilken djurvän du är!

2009-02-11 » 22:53:54
Marie

Var nog mig det där inlägget riktades mot...har för mig att du inte skrattade lika mycket som jag gjorde åt mina fantasier jag hade om att hon låg förkolnad efter att bitit sönder tv-kabeln.. ;P

2009-02-12 » 07:09:57
Linda

Jag hittade din blogg via piratdrottningen och måste säga att jag tycker att den är fin och att du skriver äkta och intressant :)

Vad beträffar hamstrar på vift så känner jag igen det där när jag var barn och hade egna. Min lilla hamster smet och var borta i flera dagar. När vi hittade honom hade han byggt ett helt bo bakom bokhyllan och samlat saker vi inte ens visste att vi ägde. haha. /L

2009-02-12 » 22:59:34 BLOGG: http://snatterochtjatter.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0