"snälla mamma, le"

Kommentarer
Lina

Jag är pigg för att jag tränar ;) Kommer hem från träningen o är svinpigg. Jag lägger mej tolv varenda kväll typ :p

2009-08-03 » 20:30:37 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Anonym

Inte ska du vara ledsen, det finns en till alla, det gäller bara att ha tålamod, rätt som det är står den rätta framför dig.

Ett tips. Åk till Åland. Där fanns jag min kärlek, kärlek vid första ögonkastet.

Carina H

2009-08-03 » 21:30:18
En som <3 dig........

Frida <3

Vi känner bara igen varan ytligt, vi bor i samma stad :, men har tagit mig friheten att läsa din blogg.

Din blogg e en av mina "enegipåfyllare" kan skratta ihjäl mig åt dina komentarer o funderare ;)

Du e en väldigt vacker kvinna, (o rolig)sluta leta så kommer han/hon;) när det minst anar det.....



Tack för din blogg!!!



Kram J

2009-08-06 » 22:48:58

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0