jag vet, att jag borde...

Kommentarer
Kusin Ulrica

Men det var mig en jäkel å vara bitter! Vilket mottagande när man kommer till jobbet på strålande humör en onsdag. Det är ju snart helg! Å Frida... Vår bästa tid är nu! :)

Jag lovar jag ska smitta av mitt goda humör på dig. Kommer inte ta lång stund. Hihi.. Fram me tapetprover å färger bara så ska jag hjälpa dig. Tillsammans kan vi skapa! Vårt Universum....

2008-10-15 » 08:37:38
svar:

aaww, du är för söt! du kan verkligen muntra upp mig, snart sitter jag här och sjunger igen, looovar..

Ska försöka lyckas att skapa idag, blundar jag riktigt hårt så!

Puss på dig världens bästa kusin!

2008-10-15 » 09:01:42
LinaMaria

Kom och hälsa på mig på jobbet vettja! Jag hjälpa välja tapet!

tjao!

2008-10-15 » 23:48:03 BLOGG: http://www.linainthesmastad.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0