Jag ger upp

Kommentarer
ANnie

Oj fy låter jobbigt ,men varför drar de ut på tiden så ? Kommer ihåg när äldsta dottern skulle börja dagis de var så mesiga fröknar trodde jag hade all tid i världen kände själv sen att bara jag ej är med så kommer de gå bra.Tillslut sa de till från en annan avd att vi ej kunde göra så .Jag var de tillfället sjukskriven o de va precis som fröknarna tyckte jag kunde var adär lika gärna..Hoppas de ordnar sig ;kram

2013-02-18 » 16:22:36
Linnea Storm

Om du väljer att ha han hemma kan det ju bli ännu värre när du ska skola in 'nästa gång'.. Då har du dessutom 2 & skola in.. Tycker det låter som mesiga fröknar.. Vem har tid att skola in 5 veckor?! Vad händer om du bara går helt enkelt? Han kanske bryter ihop, men frågan är hur länge det varar.. Du kan ju va beredd på telefon ifall det verkligen inte går över..

2013-02-18 » 17:18:16
Anna Bergström

Tror att du måste överväga att lämna honom där nån timme, även om
Han blir ledsen när du ska åka. Han behöver kanske se att du åker MEN kommer tillbaka. Så att han ser att det inte är farligt!!!
Det ÄR svinjobbigt att åka när dom är ledsna! Men man måste nog...
Försök! Gå därifrån en stund imorgon. Gå till ICA och handla en sväng eller nåt :-)

2013-02-18 » 18:46:48 BLOGG: http://Http://galleriskorpan.blogg.se
mammamelle.blogg.se

Men vilka mesiga fröknar du råkat ut för? När jag skola in Pauline fick jag en vecka på mig och redan andra dagen fick jag sätta mig i deras fikarum en stund för att se hur det gick, hade det inte funkat med en vecka hade vi självklart fått en till på oss, det är ju så individuellt det där;-) men mina fröknar säger att så fort barnen inte ser mamma så får de fullt upp med allt annat;-) hoppas att du förstod vad jag mena;-) lycka till med söta Ingo nu;-)

2013-02-19 » 07:58:58

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0