När vardagen kommer ifatt...

Kommentarer
Malin

Vet du Frida! jag läser din blogg så ofta jag kan och väntar på nedkomsten och ibland får jag tårar av det du skriver. Inte att du är deppig eller trist utan att du är en sån duktig mamma och kvinna som orkar med allt detta när du bara skulle vilja lägga dig ner och försvinna ett tag! Jag är djupt imponerad och det får mig kämpa vidare ibland när jag har en jobbig dag och jag har ju bara min lilla son som nästan är "för snäll" men det kan var mkt ibland ändå men man kan behöva påminna sig ibland om det. Du är en inspiration. Du är ju inte mer än människa och oftast är man ju ganska lite inombords, tycker du är jätteduktig och hoppas du kämpar på! tycker du har en jättefin blogg och jag tycker om att du skriver om hur livet egentligen är inte rosaskimrande bloggar som skriver om hur underbart allt är, vilken fantastisk man och barn man har och hur livet aldrig har några bekymmer, vilket aldrig stämmer. Läser mycket hellre din! Kämpa på, jag följer dig och önskar dig all lycka till inför födelsen. Kram Malin

2012-10-03 » 14:27:00

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0