Morgonstund

Kommentarer
Micaela

Jag tycker att du är jätteduktig som tar hand om barnen hela dagarna , fixar och donar. Och du verkar göra ett toppen jobb då man ser hur fina dina barn är. Jag har även börjat ge flaska för Svea sitter som en plopp hela kvällen och kan inte sova någon annan stans än på mig eller Jonas . Super jobbigt för vi får ingen egentid alls , inte ens fem minuter. Och jag ammar bara från ett bröst , har gjort det hela tiden och hon har gått upp av det :) stor kram till dig

2012-11-13 » 09:34:11
Ingela

Åh, känner igen den känslan.. Vill också bara sätta mej ner och smälla i mej "skit" tills jag inte orkar sitta mer typ haha!

2012-11-13 » 10:00:44 BLOGG: http://inan.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0