Slut slut slut

Kommentarer
Åsa

Bra att du jobbar på ensam vårdnad,det är bäst för dig och barnen och Marcus! Kämpa på du är stark!

2012-06-15 » 01:42:54
Ingela

Hej! Jag känner inte dej irl men brukar läsa här ibland. Sitter och funderar på om jag ska orka söka ensam vårdnad på en av mina pojkar men vet inte nåt om det. Kanske är lite för 'på' att fråga såhär men vilken process är det? Många möten och bråk med den andra föräldern? Hoppas du inte tar illa upp av min undran för jag förstår att det är kämpigt att kämpa om något sånt här eftersom det redan finns en förmodligen jobbig anledning till att man tycker barnen har det bättre hos den ena föräldern. Men jag tar gärna emot tips eftersom jag snart är där själv tråkigt men sant. :-/

2012-06-17 » 18:58:39

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0