Här sitter jag, ger Ingo morgonmålet och k...

Kommentarer
Anna Sommar Löfgren

Hej Hopp!

Ingen bebis i sikte här inte.. :/

Sist gick jag över 5 dagar innan jag blev igångsatt- så jag har ingen aning om hur länge jag gått om det inte blivit så.. Så nu vet man ju inte alls vad man ska räkna med. Men nu känns det som om att jag iaf KOMMER att gå över. Drygt som sjutton men finns väl inget att göra. Kom ingo någon dag innan utsatt datum eller hur var det där? Kram

2011-09-13 » 09:13:18 BLOGG: http://littlemiracle.blogg.se/
Anna Sommar Löfgren

Hej Hopp!

Ingen bebis i sikte här inte.. :/

Sist gick jag över 5 dagar innan jag blev igångsatt- så jag har ingen aning om hur länge jag gått om det inte blivit så.. Så nu vet man ju inte alls vad man ska räkna med. Men nu känns det som om att jag iaf KOMMER att gå över. Drygt som sjutton men finns väl inget att göra. Kom ingo någon dag innan utsatt datum eller hur var det där? Kram

2011-09-13 » 09:13:48 BLOGG: http://littlemiracle.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0