vi ska få en pojke!!!

Kommentarer
Louise

Jag tror oxå ni kommer att få en pojk! Å att man kan känna de på sig:) jag har hela tiden trott på att vi ska få en tjej å enl ul så stämde de!!! Och sen att du mår så bra de gjorde jag med Max oxå å denna graviditet har jag alla möjliga fel!!! Va har ni för namn på lillkillen? Kram kram

2011-04-19 » 19:49:53
Anna

Jag tror ni får en pojke =) Är också nyfiken på namnet =)

2011-04-19 » 20:03:40
LinaPina

Jag har väl tjatat långt innan du ens blev gravid att det skulle vara en kille,men jag håller inte med att det är lätt som

En plätt för alla som väntar pojkar*minns min

Förra helvetes sommar*

2011-04-19 » 20:25:57 BLOGG: http://piratdrottningen.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0