När alla andra...

Kommentarer
mamma



En dag är prinsen där och då blir det

alldeles,alldeles underbart.....Tänk

på Lisa Nilsson..nån där uppe måste

ha sett mej och tänkt att nu så är det

väl ändå hennes tur,min tur jag träffa dej.

Ja resten kan du....Sov sött,ses i morgon..

2010-05-12 » 23:53:14
Jenny Fredin

Tänk, när jag läste detta inlägg så kände jag igen mig så himla väl i det du skriver!!! Nästan allt stämmer in på mig med!!!



Kul att se att du hittat kärleken å att du blir älskad för den du är!!!



Kramar Jenny

2010-05-13 » 01:16:49
Moster Ulrika

Av motgångar blir man stark, även om det kan kännas väldigt jobbigt. Av allt du gått igenom har du ju ändå lärt dig att aldrig tolerera detta igen. Detta var där och då. Nu är du här och har två underbara små tjejer, underbar familj och en man du älskar :)

2010-05-15 » 16:33:15

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0