Nu är jag riktigt jäkla irriterad!!!

Kommentarer
LinaPiraten

puss..jag älskar när du är stark

2008-10-28 » 07:44:58 BLOGG: http://piratdrottningen.blogg.se/
Elin

Hahahahahahaha!

2008-10-28 » 07:56:18 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Mamma Maria

Stå på dej tjejen.Du är bra som du är.Att det finns viss ohyra i samhället kan man ju få hjälp med.Ring anticimex.

2008-10-28 » 07:59:20
Ohyran!

Hahaha.......dock ett nr...du har inte en aning om vad som sitter bakom skärmen...jag kanske tycker det är kul att låtsas vara ohyran..en dator kan vara delad av många. Fråga henne rakt ut vetja,så får du se vem det är :-)

2008-10-28 » 08:45:52
Svar:

jag bryr mig inte så mycket, är det så att du vill läsa min blogg 30 gånger om dagen och skriva spydiga kommentarer så får du göra det.. Skoj att du tycker att jag är så pass intressant:)

Om det ännu en gång är din dotter som skrivit, kanske det är dags att ge henne datorförbud?!

Fast jag gissar mer på att det är mamman,,,

2008-10-28 » 08:59:45
Anonym

2008-10-28 » 09:02:15
Marie

Ja du Frida...att vissa orkar...men vad är det man säger...äpplet faller inte långt från trädet..... You go girl! Puss! :)

2008-10-28 » 09:05:03
ÅSA

Nu Frida måste jag åxå skriva,jag tycker inte att du tänker just nu,sluta,du VET att jag hyr ut husets övervåning,det du inte vet,är att vi har en raouter,det innebär att det som sker på övervåningen o i min dotters rum,även går på mitt IP nummer. Du får kalla mig vad du vill,till vem som helst,inget jag tar åt mig av,vill dock säga att ja,både jag o min sambo läser din blogg,o säkert fler,men ska jag skämmas för det!? Min sambos släkt,min dotters vänner...arbetskamrater...you name it, läser din blogg,skriver man offentligt så har man rätt att läsa åxå! Har inget emot dig,det har jag sagt förut,o har väl aldrig nekat dig att gå på speedway,det va ju du som sa att det va MANLIGT,sånt skulle man inte hålla på med! Nä Frida,jag står för det jag skriver.

Ha det gott!

2008-10-28 » 10:30:28

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0