En morgonsnabbis...

Kommentarer
Elin

Frida din kåta jävel. Du är väl aldrig utan särskilt länge. Å jag är faktiskt jävligt smart.

2008-04-11 » 13:18:04 BLOGG: http://www.etd.blogg.se
Piratlina

men nu hittar du ju på...

sex har du väl?

jag tyckte mig se dig stå och suga av headsetet bakom kaffeautomaten på jobbet.

.jo.
det är sant

och säkert.

2008-04-11 » 13:44:56 BLOGG: http://piratdrottningen.blogg.se
Jenny - din secret admiror

Men,,det där med "snabbsex"..det beror ju på? Hinner du få ut nånting av det, eller är det bara för själva spänningen eller vad man ska säga - som du gillar det??
Annars e jag lite avis, om du hinner komma av en snabbis..:(
Åh så hemligt och förbjudet med förbjudna saker och tankar förresten..sånt tycker jag är spännande!
Men kanske inte så lämpligt att gå in på vidare här..vill du skriva av dig eller så..så kan du maila..bara för kul!......... =)
[email protected]

2008-04-12 » 17:26:36

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0